Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с...нещо неоткриваемо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с...нещо неоткриваемо

    Здравейте,

    от скоро имам следния проблем - колата няма мощност на ниските обороти (до 3000) като от време на време отказва дори при подаване на газ колкото и както да се натиска да отлепи от 1000 оборота, на диагностика показва - FRA autodaptation parameters fault, решихме че ще е нещо от дебитомера, пробвахме с два различни, единия чисто нов, пак записва същата грешка веднага. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, идея от какво друго може да е. Има доста оскъдна информация отностно тази грешка, поне тази която успях да открия...

  • #2
    Първоначално публикувано от Note Покажи съобщение
    Здравейте,

    от скоро имам следния проблем - колата няма мощност на ниските обороти (до 3000) като от време на време отказва дори при подаване на газ колкото и както да се натиска да отлепи от 1000 оборота, на диагностика показва - FRA autodaptation parameters fault, решихме че ще е нещо от дебитомера, пробвахме с два различни, единия чисто нов, пак записва същата грешка веднага. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, идея от какво друго може да е. Има доста оскъдна информация отностно тази грешка, поне тази която успях да открия...
    На мен ми даваше тази грешка щото се беше закачило нещо жилото и ми държеше дроселовата клапа леко отворена дори и при ненатиснат педал за газта. Махни маркуча и виж състоянието на дроселовата клапа при ненатиснат педал и не на контакт. Трябва да е плътно затворена.

    Comment


    • #3
      Няма как да ти е дало грешка от отворена клапа. Все едно да натискаш педала на газта. Някой от параметрите на ламбдата е излезнал извън лимита. В прекалено бедна или богата смес в режим на частично натоварване е проблема. Причинителя на това обаче се установява с диагностика.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Няма как да ти е дало грешка от отворена клапа. Все едно да натискаш педала на газта. Някой от параметрите на ламбдата е излезнал извън лимита. В прекалено бедна или богата смес в режим на частично натоварване е проблема. Причинителя на това обаче се установява с диагностика.
        Не си прав - оправих ширмовката на жилото дето влиза в клапата, изчистих грешката и се оправи. После направих симулация чрез винта и отново стана грешката. Върнах винта, изчистих грешката и всичко си заспа. А и ламбдата все още не си ми доказал, че компа я отчита, освен като студена, при палене. А тази грешка става още при даване на контакт, без да палиш.

        Comment


        • #5
          Нищо не разбираш от управление на двигатели.

          Вземи намери инфо (има много) за работата на мотрониците (половината са долу горе аналогични + екстри). Не ми се обеснява, защото е дълго за обеснение, а и не се чуствам длъжен да давам уроци на човек който не пита ами направо успорва без да е сигурен. Плюс това не съм сигурен какво точно си правил и си настройвал и какви винтчета си въртял, и как си ги въртял, защото те си имат точно определена позиция. Достатъчно е това което ти казах, за да си провериш знанията.
          Last edited by oem; d.m.y г., 09:42.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Грешката не я отчита като запаля колата веднага, подавам газ и тогава я записва... Не записва друга, само тази всеки път с който и да е дебитор от изпробваните, с чистене нищо не стана...

            Comment


            • #7
              Имаш проблем със сместа. Трябва да се проверят възлите важни за смесообразуването. Налягане на гориво, темпертура на охлд течност, показания на деботомер, ламбда, проверка за наличие на пропуск на въздух (скъсани въздихопроводи), проверка на газоразпределението, херметичност на изпускателната система...
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Няма скъсани въздуховоди, тепературата е ОК, ламбда сондата работи, не издиша преди задното гърне от никъде.... Ако беше твоята кола да кажем ти какво би направил, къде би проверил. Кажи ми, ако е удобно естествено, как би процедирал...?

                Comment


                • #9
                  Ами закачам диагностиката и гледам в реално време какви са показанията на компонентите на инжекциона. Ходи на диагностика да видят какво става.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Ами закачам диагностиката и гледам в реално време какви са показанията на компонентите на инжекциона. Ходи на диагностика да видят какво става.
                    След новоизнесените факти това е най-разумното. Другото е боб, кристално кълбо и .... нищо

                    Comment


                    • #11
                      Само на мен ли ми е интересно за каква кола става въпрос...?
                      Колега и името на темата е доста съдържателно, тия правила не са само за заемане на място... Колко неща сте пробвали че е неоткриваемо?
                      П.П. Не се заяждам просто питам, че ми се струва, че инфото Ви не е достатъчно, а с повече може да получиш повече мнения...
                      sigpic
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                      BMW 316 Compact '95

                      Comment


                      • #12
                        Да, моя грешка извинявам се за което, колата е 98 година 2,0 ТS 156, последно днес бях в Динекспрес в Пловдив, казаха че са или свещи или ламбда сонда, като 99 % са свещи, не изгаря както трябва горивото, подават се грешни сигнали колата намаля горивото и от там се бърка не може да се адаптира и излиза тази грешка... Незнам, ще ги сменим и ще видим, дебитомера бил здрав, показателите и били много добре...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Note Покажи съобщение
                          Да, моя грешка извинявам се за което, колата е 98 година 2,0 ТS 156, последно днес бях в Динекспрес в Пловдив, казаха че са или свещи или ламбда сонда, като 99 % са свещи, не изгаря както трябва горивото, подават се грешни сигнали колата намаля горивото и от там се бърка не може да се адаптира и излиза тази грешка... Незнам, ще ги сменим и ще видим, дебитомера бил здрав, показателите и били много добре...
                          Е та в тоя сервиз нямат ли мотор тестер показващ искрата (високото напрежение) на екран? А и като се замисли човек при две свещи на цилиндър горивото или се възпламенява или не. Освен това като се поотвие някоя свещ се вижда. TS имат един друг проблем - кабелите. Ако е мит двигателя и е влезнала вода в леглата на свещите става кофти. И това си личи най-много при ниски обороти. Отворен съм за критики

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Note Покажи съобщение
                            Да, моя грешка извинявам се за което, колата е 98 година 2,0 ТS 156, последно днес бях в Динекспрес в Пловдив, казаха че са или свещи или ламбда сонда, като 99 % са свещи, не изгаря както трябва горивото, подават се грешни сигнали колата намаля горивото и от там се бърка не може да се адаптира и излиза тази грешка... Незнам, ще ги сменим и ще видим, дебитомера бил здрав, показателите и били много добре...
                            Един съвет не ходи повече във Динекспрес.
                            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                              Един съвет не ходи повече във Динекспрес.
                              Това май трябва да е закон за притежателите на марката

                              Comment

                              Working...
                              X